- Frågor & Svar -

Våra mest vanliga frågor

När vi tar emot dig så börjar besöket med att vi pratar lite om dig, vem du är och varför du är här idag. Naprapaten kommer ställa flera frågor till dig om din smärta för att utesluta riskfaktorer och för att få en bättre bild om ditt besvär. Efter det börjar undersökningen för att komma fram till roten av problemet om det inte har framgått redan. Du kan läsa mer om naprapati Här.

Efter en behandling kan man få en så kallad ”behandlingsreaktion”. Det innebär att du tillfälligt kan få mer ont än vad du hade tidigare. Det är helt normalt och inget att oroa sig för men vi förstår att det kan vara jobbigt. Det är kroppens normala respons på en behandling, vissa får det och vissa får det inte. Generellt kan det hålla i sig 1-3 dagar.

Ja. Vår tjänst idrottsmassage ingår i friskvård och vid önskemål får du kvitto på behandlingen som du sedan kan lämna in till din arbetsgivare. Alternativt om ni är kopplade till Wellnet, Epassi eller Edenred som är friskvårdsleverantörer, så sker betalningen via dom.

Vi har samarbete med Tryggrygg/Falck Healthcare och tar emot kallelser från dom.

Det är inte skrivet i sten men den generella skillnaden är att kiropraktorer justerar (knäcker) mest som behandlingsmetod medan naprapater använder sig av flera verktyg. En del naprapater arbetar mer likt en kiropraktor, och vissa kiropraktorer arbetar mer likt en naprapat. Men oavsett skillnad har vi samma mål och det är att hjälpa Dig.

Ja. Finns det inte en ledig tid när du önskar så kan du kontakta oss på 070-948 95 42 så försöker vi hjälpa dig.

Vi tar emot kort, Swish och Klarna. Vi tar även betalt via Wellnet, Epassi och Edenred, som är friskvårdsleverantörer vi är kopplade till.

Ja. Ange presentkortskoden du får vid köpet i bokningen eller nämn det på plats.

Du kan avboka ditt besök hos oss senast fram till 24h innan din bokade tid. Vid uteblivet besök kommer du att debiteras fullt pris för den tjänst du sökte.

© 2022 All Rights Reserved.